Szlovéniai legszebb helyei

Szlovénia az egyik legjobb választásnak számít a nyaralás, a telelés, a kirándulás, a hegymászás, de még egy pihentető kiruccanás szempontjából is. Szlovénia számos egyedülálló természeti csodái, szebbnél-szebb látványt nyújtanak az oda látogatóknak, és itt megtalálhatnak minden olyan kikapcsolódási programot, amit csak szeretnének.

[wp_ad_camp_1]

Az ország nemzetiségét tekintve, rendkívül színes. Találkozhatunk magyarokkal, szerbekkel, horvátokkal, bosnyákokkal, albánokkal, németekkel, makedónokkal, olaszokkal és még osztrákokkal is. Fizetőeszközük az euró, de szinte bármilyen pénznemet elfogadnak. Lakosságának körülbelül 70%-a valamilyen szolgáltatást végez, így biztosak lehetünk abban, hogy turistaként egy paradicsomot választunk magunknak. Ha egy kiruccanás, vagy nyaralás során a víz és a tenger vonz bennünket, akkor mindenképp az ország egyik legszebb városát kell választanunk, Piran-t. Ez a szlovén tengerpart egyik legnépszerűbb városa, ami egy kis félszigeten terül el.

Piran (Szlovénia)

A város számos reneszánsz és barokk műemlékkel rendelkezik, amiben a turisták gyönyörködhetnek. Ezek mellett, ami a nyaralás során a legfontosabb, hogy a helyi strand, szintén csodás látványt nyújt, és itt remek fürdős napokat tölthetünk el. Szlovéniában az egyik népszerű látnivalónak még a hegyek közt található Bled tó számít. Különlegességét nem csak a körülvevő hegyek adják, de a rajta lévő kis sziget is, amin egy templom található. Ha ide látogatunk, semmiképp se hagyjunk ki egy tartalmas csónakázást a tavon, majd a sziget felfedezését is iktassuk be programunkba. A hegy szerelmeseinek ajánljuk Bovec városát, mely a sportos életmódot képviseli. Gyönyörködhetünk a hegyekben, de láthatunk folyót és vízesést is. A hegymászás és a bringázás mellett, a kalandot kedvelők akár még a canyoningolást (vízesésugrást) is kipróbálhatják.