Étkezz egészségesen, legyen lapos a hasad!

Az csak természetes, hogy mindenki lapos hasról és tökéletes alakról ábrándozik, hiszen még a csapból is a modelleket reklámozó plakátok és műsorok folynak. A rendszeres testmozgás, a tudatos életvitel mindehhez persze elengedhetetlen. Ha Te már jó úton haladsz, és mostanra már oda jutottál, hogy szeretnéd egy kicsit fokozni a hatást, akkor most eláruljuk, hogy mit is kell fogyasztanod.

A salátafélék fontos szerepet játszanak a lapos hasért vívott küzdelemben, így nem véletlen, hogy akik nagyon vigyáznak a vonalaikra, rengeteg salátát esznek. A nagyon csekély kalóriatartalmú finomság ugyanis nemcsak akkor segíti a fogyást, ha más étel helyett eszed, hanem akkor is, ha például eldöntöd, hogy mostantól a főétkezéseid alkalmával a tányérod felét saláták teszik ki. Szerencsére bármilyen fajtáját választhatod, hiszen mind tele van vitaminokkal és ásványi anyagokkal.

Lapos has

Lapos has

A zab a másik lényeges étel, amit nem szabad elkerülni. A zab alacsony kalóriatartalmú, sokáig eltelítő, így nagyon kiadós finomság, ami hozzájárul a falási rohamok megelőzéséhez is, de mindemellett bónuszként még arra is képes, hogy csökkentse a koleszterinszintedet. A leginkább reggelire ajánlott fogyasztani, akár gyümölcsökkel vagy valamilyen magvakkal kiegészítve.

Ha már magvak, akkor itt van mindjárt a mandula is, ami szintén hozzájárul a szebb alak eléréséhez. A mandula az az étel, ami nemcsak, hogy tele van bőrszépítő E-vitaminnal és jótékonyan eltelítő fehérjével, de a benne található rostoknak hála még az emésztést is segítik. Érdemes minden nap egy kis maroknyit fogyasztani belőle, természetesen nem muszáj magában, eheted például joghurtba áztatva vagy tízórai helyett is.