A Telekom stratégiai célkitűzése

Az ügyfelek és a munkaerő elégedettségén túl, a Telekom a versenyképességének fenntartása illetve javítása érdekében, a környezeti-és információ védelmi elveket figyelembe véve, folyamatosan fejleszti és korszerűsíti a termékeit, szolgáltatásait és az ezekhez kapcsolódó technológiákat, hogy javuljon a folyamatok működése és hatékonysága.

A vállalat hatékonyságának növelése érdekében a vállalti stratégiáját úgy alakította ki, hogy a jelenlegi kompetenciáit és a kiterjedt ügyféladatbázisát megfelelően tudja kihasználni és növekedését megindítani. A mobilkereskedelem területén az értéklánc rendkívül összetett és sok funkció alkotja. A cég jelenlegi stratégiai célkitűzése, hogy jelenlegi helyzetét megtartva legyen látható a vállalat fenntarthatósági szerepe a dolgozók és az ügyfelek számára. A vállalat alapvető értéke a jelenlegi ügyfélkör megtartása, igényeinek kielégítése.

Magyar Telekom

Magyar Telekom

E mellett célja a folyamatos fejlesztés piac és termékszinten is. Ezt új piacokra való belépéssel és új üzleti megoldásokkal próbálja véghezvinni és ez által új bevételi forrásokra szert tenni. Középtávú terve, hogy megerősítse az alaptevékenységét és, hogy új képességeket építsen a hagyományos távközlési területeken. A technológiai fejlődés központjába a vállalat jelenleg a szélessávú technológia kihasználását, a tartalomfejlesztést, az ügyfélmenedzsmentet, az új hozzáférési, vezeték nélküli technológiákat, biztonsági megoldásokat és új eszközök megjelenítését állítja.