Az erős LinkedIn-profil létrehozása

Az álláskeresési folyamat mindig fejlődik. Nem arról van szó, hogy elmegy egy munkahelyre, megtalálja a kívánt álláslehetőséget, majd jelentkezik. Ezzel a módszerrel csak várhat telefonon egy hívást, amely valószínűleg nem fog megtörténni. A mai álláskeresőknek proaktívabb és interaktívabb megközelítést kell alkalmazniuk, amelyet professzionális hálózatépítésnek neveznek – a LinkedIn pedig egy erőforrás, amely segít ebben.

Az erős LinkedIn-profil létrehozása segít abban, hogy a megfelelő kapcsolattartók elé kerüljön (toborzók, munkaerő-felvételi menedzserek, szakterületi szakemberek stb.), akik elvezethetnek a következő munkalehetőséghez. Ahhoz azonban, hogy ez megtörténhessen, szüksége van egy LinkedIn-profilra, amely kommunikál és megjeleníti a megfelelő információkat. Vessen egy pillantást a LinkedIn –profilra. Az alábbi ellenőrzőlistán megtudhatja, hogyan optimalizálhatja és használhatja hatékonyan LinkedIn -profilját. A címsor az, ami megjelenik a LinkedIn -profiljában, amikor megjelenik a keresési eredményekben. Ez akkor is megjelenik, ha mások a kapcsolattartóik kapcsolatain keresztül nézik meg önt. Alapértelmezés szerint a LinkedIn címsorában olvasható a jelenlegi beosztása és munkáltatója, de ha fel akarja hívni mások figyelmét, ennél többet kell mondania. Gondoljon kulcsszavakra és ki kell emelje legnagyobb készségeit.

Linkedin

Linkedin

A fotót tartalmazó LinkedIn-profilra nagyobb valószínűséggel kattintanak, mint a fénykép nélküli profilra. A profilfotó kiválasztásakor olyan fotóval kell készülni, amely professzionálisnak és megközelíthetőnek tűnik. Függetlenül attól, hogy LinkedIn-profilját az önéletrajzába vagy az e-mail aláírásába kívánja-e beszúrni, személyre szabhatja az URL-t. Professzionálisabb és emlékezetesebb lesz. Például: www.linkedin.com/yourname vagy www.linkedin.com/yourname-professionalkeyword.