A Glamour-napok után is van élet

Az Allyos – SocialStore nevű közösségi vásárlás applikáció a közösségi média, a webshopok, a lottózás és közösségi finanszírozás sajátosságait ötvözve forradalmasítja az online kereskedelem világát. Ha azt gondoltad, hogy a Glamour-napok őrületes kedvezményeivel igazán jól meg lehet fogni a vásárlókat, ezt még inkább imádni fogod!

Nem véletlen, hogy a Glamour-napok alatt, amikor is több mint 4000 üzletben 20-50 százalékos engedménnyel lehet vásárolni, emberek tömegei rohanják le a boltokat. Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy 75, 80 vagy akár 99 százalékkal olcsóbban is fel lehetne kínálni bármilyen terméket, legyen az például egy Apple MacBook, egy Xiaomi okostelefon, egy nyaralás a Maldív-szigeteken vagy akár egy luxus BMW, és nem csak pár napig, hanem egész évben, úgy, hogy közben a piaci árnál jóval magasabb összeget lehet elkérni értük? Jelenleg egy olyan felület van, ahol ez megtehető. Úgy hívják, SocialStore.

A világ első közösségi áruháza, az Allyos – SocialStore mögött egy amerikai konzorcium áll 14 éves online e-commerce tapasztalattal és innovációkra mindig nyitott befektetői alappal. A webshopok, a közösségi finanszírozás, a lottózás és a közösségi média különféle elemeit ötvöző új közösségi és vásárló platform egy mobil applikáción keresztül érhető el, melynek megvalósítását egy nemzetközileg elismert magyar fejlesztőcsapat nyerte meg.  Az anyacég  emiatt is döntött a hazai tesztpiac mellett, mielőtt egységesen megnyitná a platformot a világ sok százmillió online vásárlója előtt.

Az applikáción belül a felhasználók nem egy, hanem kettő „áruházba” lépnek be. Ezeket Store, illetve Social oldalnak hívják. Olyan ez, mintha például a Westend vagy a budai Allee bevásárlóközpontban csak kettő emelet lenne. Az alsó szinten zajlanak a „Glamour-napok”, minden nap: ismert üzletek, márkák termékei vásárolhatók meg akciósan, ingyenes kiszállítás mellett. Viszont, az utánuk kapott kedvezménynek, más néven a multi-kedvezménynek van egy extra funkciója. A vásárló először ugyanis ezt nem a zsebébe kapja, hanem a felső emeleten, vagyis a Social oldalon válthatja be.

Kreatív

Kreatív

Itt csupa luxustermék található, amelyek jóval drágábbak az átlag piaci árnál. Ugyanakkor nem lehet őket egyedül megvásárolni, csakis közösen. A minimum részvételi összeg 350 forint (avagy egységesen $1). Ha a termék ára a „sok kicsi sokra megy” alapon összegyűlt, a rendszer sorsolással dönt arról, ki vigye azt haza, míg a többiek a betett pénzüket multi-kedvezmény formájában kapják vissza, amit a Store-ban költhetnek el.

Például, ha a vásárló, akit nevezzünk Dénesnek, egy 100.000 forintos Bosch mikrosütőbe csak 900 forinttal szállt be, és összejött a többi, hozzá hasonló érdeklődőtől a teljes díj, majd Dénes lett a szerencsés kiválasztott, akkor ő 100.000 forint helyett 900-ért vehette meg azt.  A terméket a Bosch, a Media Markt, az Alza, esetleg az eMag szállítja ki neki, hisz mindannyian partnerei már a SocialStore platformnak. Így érhető el egyszerűen az akár 99%-os kedvezmény is. Hogy miért éri ez meg az eladóknak? Egyszerűen azért, mert ez a Bosch vagy Samsung mikrosütő itt jóval drágábban értékesíthető. Míg a Store-ban 72.900 forintért kelhet el, a Social részen 100.000-ért is eladható. A vásárlókat pedig nem érdekli az ár, hiszen ők csak annyit szánnak rá, amennyit nekik megér a termék. Dénes esetében 900 forintot.

Ha többet szeretnél megtudni arról, hogyan működik ez az innovatív vásárlási forma, látogass el az Allyos weboldalára, ahol további hasznos információkat is találhatsz.