Mit együnk, ha fogyni szeretnénk?

Sokan hiszik azt, hogy a fogyókúra nehéz, sőt egy rémálom! Rémálom annak, aki azzá teszi saját maga számára! Azonban szónak sem kell esnie koplalásról, csakis arról van szó, hogy egészséges, kevés kalóriatartalmú, de ugyanakkor roppant ízletes ételeket kell fogyasztanunk.

Sok ember próbál úgy fogyókúrázni, hogy nap közben koplal, azonban estére annyira megéhezik, hogy nem tud tovább parancsolni magának, nem tudja kordában tartani éhségét, így kiadós vacsorát fogyaszt. Ez nem egy okos döntés, ez csupán eredménytelen önkínzás! Fogyasszon ön is finom, kevés kalóriatartalmú ételeket. Ilyen ételek készíthetőek el például a bőr nélküli csirke és pulykahúsból, hiszen ezek összetevőik segítségével gyorsítják az anyagcsere végbemenetelét. Nagyon jó sovány fehérjeforrásnak számít a bőr nélküli csirke, valamint pulykahús. A fogyást elősegítő, azonban nagyon ízletes gyümölcsök például az áfonya vagy az eper, amelyek hosszabb időn keresztül nyújtják a jóllakottság érzését magas víztartalmuk miatt. Fogyasszunk tehát minél több bogyós gyümölcsöt! A tejtermékek kiváló megoldást biztosítanak az édesség utáni vágy csökkentésére. Ez egy tudományosan bebizonyított tény! Az alacsony zsírtartalmú tejtermékek hozzájárulnak a vércukor szabályozásához.

Fogyás

Fogyás

Fogyasszunk minél többet a tenger gyümölcsiből, hiszen azok egészséges zsírokat tartalmaznak, és magas az omega3 szintünk! Ilyen a hering, a rák, a lazac, valamint a makréla. Hasznos lehet az egészség, valamint a fogyás szempontjából a saláta fogyasztása, valamint egyéb alacsony kalóriatartalmú zöldségek, például a répa, a paradicsom, vagy az uborka fogyasztása. Az említett zöldségek keveréke egy kis citromlével leöntve tökéletes vacsorául szolgálhat. A kiváló alak elérése érdekében fogyasszunk minél több zöld zöldséget, mint például a spenót, a brokkoli, a káposzta, a kelbimbó, a vagy a spárga. Bátran fogyaszthatunk teljes kiőrlésű gabonaféléket, babot, valamint olajos magvakat!