Legyen kreatív a TikTok karrierjével

A TikTok kissé kulturális jelenséggé vált, és mindenkinek (mindennapi embereknek, hírességeknek, sőt politikusoknak is) platformot adott a kreativitáshoz és márkák felépítéséhez. De a videó forgatása nem az egyetlen módja a kreativitásnak a TikTok esetében. A vállalat számos munkalehetőséget kínál a kreatív típusok számára, akik érdekeltek a platform előrehaladásában.

[wp_ad_camp_1]

A TikTokot rendszeresen emberek, hírességek, politikusok, vállalkozások, sportszervezetek és ligák, valamint más márkák használják arra, hogy kreatív módon szórakoztassák és eljuttassák az üzeneteket. Noha vannak nagy nevek, amelyek TikTok-ot használnak, a platform büszke arra, hogy a kevésbé ismert tartalomalkotóknak azonos esélyeket biztosít a felfedezéshez. „A TikTokon bárkinek lehetősége van közönség elérésére, anélkül, hogy híresség vagy influencer lenne nagyszámú figyelemmel” – állítja a társaság a honlapján. Sokan fordultak a TikTokhoz, amikor a COVID-19 járvány otthon tartotta az embereket 2020-ban, ezzel ez lett az év legtöbbet letöltött mobilalkalmazása. A vállalat menet közben némi kiberbiztonsági problémával szembesült, de azóta befektetéseket tett a technológiába és az emberekbe, hogy javítsa a platform biztonságát, és a vállalatot a Nemzetközi Szabványügyi Szervezet tanúsította.

TikTok

TikTok

A TikTok jelenleg több mint 150 piacon és 75 nyelven érhető el. A TikTok globális irodákkal rendelkezik, többek között Los Angeles, New York, London, Párizs, Berlin, Dubai, Mumbai, Szingapúr, Jakarta, Szöul és Tokió városokban. A TikTok kínál néhány távoli munkahelyet is, de az álláskeresőknek gondosan felül kell vizsgálniuk az összes álláshirdetést. A TikTok a következő részlegek betöltésére törekszik: műveletek, kutatás és fejlesztés, vállalati funkciók, marketing, értékesítés, tervezés és termék. A TikTok emellett számos munkalehetőséget kínál az új főiskolai végzettségűek számára és szakmai gyakorlatot a hallgatók számára.