Egyél úgy, hogy még az agyad is felpörögjön tőle!

Bizony sokszor jól jönne, ha gyorsabban tudnánk reagálni a dolgokra, mint különben, ha jobban menne a munka minden nap, ha jobb ötleteink lennének, amivel lenyűgözhetünk másokat. Ennek érdekében remek megoldás lehet, ha helyesen táplálkozol, avagy pontosabban olyan tápanyagokat veszel magadhoz, melyek nem csak táplálnak, de felpörgetik még az agyműködésedet is.

A zöldségek közül a legjobb választás a spenót, ami kimagasló antioxidáns-tartalommal bír, de emellett csökkenti az Alzheimer- és a Parkinson-kór kockázatát is, arról már nem is beszélve, hogy amerikai kutatások kimutatták, hogy a gyakori és rendszeres spenótfogyasztás hozzásegít a könnyebb és hatékonyabb tanuláshoz is. Ha tehát vizsga időszakod van, vagy épp nagy a hajtás a munkán, akkor elő a jó öreg Popey kedvencével!

Áfonya

Áfonya

A gyümölcsök közül az áfonya a nyerő. Ennek a finomságnak a fogyasztásával bizony megelőzheted az érelmeszesedést, de még a rákos megbetegedéseket is, nem utolsósorban pedig a memóriazavarokat is hatékonyan lehet vele kezelni, ami már egyértelműen mutatja, hogy segíti a tanulási folyamatot is. Az áfonya nagy előnye, hogy finom íze miatt lehet fogyasztani önmagában, de akár lekvárként is remek csemege, sőt salátákban és mártás formájában is kiváló. Sokoldalú felhasználhatósága miatt biztosan nem lesz gond becsempészni az étrendedbe!

Az italok közül az agyserkentő befutó, talán nem is meglepő módon, a zöld tea. A zöld tea élénkítő, frissítő hatása már régóta közismert, de emellett még hatékony agy serkentő hatással is bír. A szervezet mindössze már néhány hetes fogyasztás után is jóval ellenállóbbá válik a gonosz vírusokkal és baktériumokkal szemben, mint valaha is. Ha ki akarod használni a zöld tea erejét, akkor fogyassz el naponta egy-két csészével, hiszen így még a rákos megbetegedések kockázatát is csökkentheted.