A Skechers márka és története

A Skechers USA Inc. egy amerikai cipő-gyártó cég. A Kaliforniai Manhattan Beach-i székhellyel rendelkező márka 1992-ben alakult, és mára a harmadik legnagyobb sportcipő márka az Egyesült Államokban.

A Skechers-t 1992 -ben Robert Greenberg alapította, aki korábban 1978-ban alapította az L.A. Gear -t (ugyanebben az évben lemondott a cég vezérigazgatói posztjáról). Greenberg arra törekedett, hogy az alkalmi cipők piacára összpontosítson. A Skechers korai termékei a csizmák és korcsolyacipők voltak. A vállalat azóta diverzifikálta a sportos és alkalmi stílusokat férfiak, nők és gyermekek számára, valamint teljesítménycipőket is gyárt. 2019 januárjában a vállalat megkezdte vállalati központjának bővítését, hogy megduplázza a cég irodáit, dizájnját és bemutatótermeit a Déli-öbölben. A vállalat két lábbelikategóriát kínál: egy életmód divíziót, amely magában foglalja a Skechers Memory Foam-ot, a BOBS jótékonysági vonalat és a Relaxed Fit komfortcipőt, valamint egy olyan termékcsaládot, amely a Skechers GOrun és Skechers GOwalk lábbelit tartalmazza. A licencszerződések révén a vállalat márkás táskákat, órákat, szemüvegeket és további árukat kínál.

Skechers

Skechers

A Skechers hírességek által vezérelt reklámokat használ, és olyan hírességekkel népszerűsítette termékeit, mint Demi Lovato és Camila Cabello énekesek, Clayton Kershaw, David Ortiz baseball játékosok, valamint Tony Romo és Howie Long futballisták. A Skechers Performance Divisionben szerepelt az elit futó Meb Keflezighi, valamint a profi golfozók Matt Kuchar, Brooke Henderson és Wesley Bryan. 2014 -ben a Skechers jóváhagyási szerződést írt alá Ringo Starr zenésszel. 2019. március 1-jén a Skechers nyomtatott és digitális összehasonlító reklámkampányt indított „Just Blew It” címmel, hogy kiemelje a Zion Williamson sikertelen cipőesetét a rivális Nike-val.